*En liten historie om Asus TF 101

20130503_200458_2

Jeg kjøpte ASUS Tablette Eee Pad Transformer TF101 + QWERTY tastatur – 16 Gb) for snart 2 år siden, i august 2011.  Et flott apparat jeg har hatt svært mye glede og nytte av.

For ca 11 uker siden (i mars) sluttet brettet å lade. Jeg tenkte da at laderen var gåen og bestilte en ny hos Komplett. Brettet kjøpte jeg hos Pixmania for 4048 kr alt medregnet (en OK pris).

Leverandøren klarer dessverre ikke å å få sendt noen lader i følge Komplett.no. Jeg har ventet i 11 uker nå … i smerte og lengsel.  For et savn…

I ventetiden gjorde jeg litt forskning og fant til slutt ut at laderen leverer strøm til andre enheter (mobiltelefon, med rett overgang).
Men jeg aner fortsatt ikke om det er batteriene (begge to) eller laderen som har sagt takk for seg.

Som gave til meg selv har jeg da kjøpt (men ikke fått) en SONY Xperia Tablet Z 16GB. Gleder meg helt usannsynlig til den kommer! Antas å bli sendt om et par uker 🙂

*Lykke*

Legg igjen en kommentar

